لیست قیمت برق کشی

دانلود فایل اجرت برق کشی سال ۱۴۰۳

کارفرمای محترم – همکار گرامی

استعلام دستمزد اجرای تاسیسات الکتریکال

تعرفه قیمت برق‌کشی پیشنهاد شده از گروه فنی نورگستران شهر (فایل اکسل قابل ویرایش در ادامه…↓) شامل ۱۶۰ آیتم با عناوین زیر می‌باشد:
  1. اجرت نصبیات روشنایی توکار و روکار 
  2. اجرت کابل کشی برق از سطح مقطع ۱٫۵*۳ به بالا 
  3. اجرت سیم کشی برق از سطح مقطع ۱٫۵ به بالا
  4. اجرت اجرای انواع سینی کابل و نردبان کابل از عرض ۱۰ تا ۶۰ سانت با جزئیات کامل قطعات
  5. اجرت اجرای انواع لوله فولادی و خمکاری با جزئیات کامل
  6. اجرت اجرای انواع سرسیم، کابلشو، موف، بست کمربندی، لیبل کابل و …
  7. قیمت اجرای کنده‌کاری، لوله گذاری pvc از سایز۱۳٫۵ تا ۲۹ و خمکاری گرم، نصبیات قوطی کلید و…
  8. قیمت اجرای نصبیات کلید و پریز برق
  9. قیمت اجرا و نصب ادوات شبکه مثل کابل کشی cat6، نصب رک و پانچ پنل، کیستون شبکه، سوکت شبکه، تست نود و…
  10. قیمت اجرا و نصب ادوات دوربین مداربسته
  11. قیمت اجرا و نصب ادوات سیستم اعلام حریق
  12. قیمت اجرا و نصب سیستم صوتی
  13. قیمت اجرا و نصب ادوات اعلام سرقت
  14. قیمت اجرا و نصب ادوات آنتن مرکزی
  15. قیمت اجرا و نصب ادوات آیفون تصویری تا ۱۲ واحدی
  16. قیمت اجرا و نصب ادوات مرکز تلفن سانترال و کابل کشی
  17. قیمت اجرا و مونتاژ سیستم ارتینگ
  18. قیمت نصب انواع تابلوهای برق
  19. هزینه نصب و سربندی فیوزهای کامپکت و مینیاتوری و خط بندی داخل تابلوبرق
  20. اجرت ساخت ملزومات آهنی بر اساس هر کیلوگرم

درج قیمت اجرای هر مترمربع زیربنا در ساختمانهای مسکونی و اداری

دستمزدها جهت اجرا در تهران لحاظ گردیده و در دیگر استانها با ۱۵ الی ۲۰ درصد کاهش نرخها، توسط برقکاران بومی قابل انجام است



لیست قیمت برق

دانلود فایل اکسل لیست قیمت برقکشی نیمه اول سال ۱۴۰۳

جهت دریافت پشتیبانی محصول خریداری شده و یا عدم اتصال به درگاه بانکی زرین‌پال به شماره همراه زیر پیام دهید:

همراه: ۰۹۳۹۰۳۱۸۱۷۲

پیشنهاد میکنیم هنگام خرید محصول در سایت ثبت نام کنید و به ازای هر نیمه سال بصورت نامحدود امکان دانلود فایل را داشته باشید.

چند نکته مهم:

  • پیشنهاد قیمت در لیست ارائه شده از طرف گروه فنی نورگستران شهر بر اساس سالها تجربه کاری و مربوط با کلانشهر تهران بوده و تعرفه اجرت برق کشی در حومه شهر و یا شهرستانهای استان تهران و دیگر شهرها با توجه به بعد مسافت قابل تغییر است.
  • کاهش حجم و مقدار در هر آیتم (کمتر از ۵۰۰) باعث افزایش مبلغ در نرخنامه برقکاری میگردد.
  • متوسط میانگین دستمزد برقکار ماهر و نیمه ماهر در نرخنامه برقکشی لحاظ شده است که تغییرات آن تابع نوسانات قیمتها در دستمزد خدمات می‌باشد.
  • لیست قیمت اجرت برقکاری در حالت ارتفاع استاندارد سقف (۳ متر) در نظر گرفته شده است که افزایش ارتفاع به طبع باعث افزایش چند درصدی در مبلغ آیتمهای مربوطه خواهد شد.

دانلود نمونه قرارداد اجرای برقکشی ساختمان که بر اساس سالها تجربه تنظیم گردیده و نوعی قرارداد استاندارد همراه با پوشش کامل موضوع اجرای تاسیسات الکتریکال می‌باشد.

فایل اکسل صورت وضعیت تجمیعی برق ساختمان



دانلود pdf لیست قیمت برق کشی ۱۴۰۳

نرخ اتحادیه برقکاران تهران

خرید شیک‌ترین مدلهای لوستر و چراغ چوبی با قیمت استثنایی

آنچه که قبل از عقد قرارداد برق ساختمان باید بدانید


توافق در مورد قیمت و اجرت قبل از انجام کار :

تفهیم خواسته ها و نیاز کارفرما به پیمانکار برق، از لحاظ فنی و مدت زمان انجام پروژه و همچنین به توافق رسیدن در مورد قیمت ، باعث میشود که بدون هیچ حاشیه ای تمام تمرکز بر اجرای  کار گذاشته شود و بهترین نتیجه حاصل گردد.

برق کشی ساختمان یکی از مهم‌ترین مراحل ساخت و ساز است. برق کشی ساختمان باید توسط یک برقکار ماهر و با تجربه انجام شود تا ایمنی ساختمان و ساکنان آن تامین شود.

هنگام انجام برق کشی ساختمان، باید با برقکار در مورد قیمت و اجرت کار توافق کنید. این توافق باید قبل از شروع کار انجام شود تا از بروز هرگونه اختلاف در حین کار جلوگیری گردد.

در توافق نامه باید موارد زیر ذکر شود:

  • قیمت کل کار
  • مواد و تجهیزات مورد استفاده
  • زمان انجام کار
  • ضمانت کار

قیمت کار برق کشی ساختمان معمولاً بر اساس متراژ ساختمان، نوع کار و مواد مورد استفاده تعیین می شود. زمان انجام کار نیز باید با توجه به حجم کار و برنامه کاری برقکار تعیین شود. نوع کار باید به طور دقیق مشخص شود تا هیچ سوء تفاهمی در حین کار ایجاد نشود. ضمانت کار باید شامل مواردی مانند تعمیر یا تعویض قطعات معیوب، رفع خطاها و ارائه خدمات پس از فروش باشد.

شرایط و لزوم انتخاب یک برقکار خوب 

  • از دوستان و آشنایان خود برای توصیه برقکار خوب بپرسید.
  • از برقکارانی که دارای تجربه و سابقه کار خوب هستند، انتخاب کنید.
  • از برقکارانی که دارای مجوز و بیمه هستند، انتخاب کنید.
  • از برقکارانی که قیمت های رقابتی دارند، انتخاب کنید.

با رعایت این نکات می توانید یک برقکار خوب را انتخاب کنید و کار برق کشی ساختمان خود را با خیال راحت به او بسپارید.

لزوم توافق در مورد قیمت و اجرت برق کشی ساختمان قبل از شروع انجام کار 

  • جلوگیری از اختلافات در حین کار
  • اطمینان از اینکه کار با قیمتی معقول انجام می شود
  • اطمینان از اینکه کار با کیفیت بالا انجام می شود
  • اطمینان از اینکه کار با ضمانت انجام می شود

با توافق بر سر قیمت و اجرت کار برق کشی ساختمان قبل از شروع انجام کار، می توانید از بروز هرگونه مشکل در حین کار جلوگیری کنید و از انجام کار با کیفیت بالا و با ضمانت اطمینان حاصل کنید.

داشتن قرارداد کتبی امری اجتناب ناپذیر است

لازم است قبل از شروع هر پروژه  قراردادی کتبی بصورت دست نویس بین کارفرما و برقکار نوشته شود تا شاهد هیچگونه دلخوری و نگرانی از سوی پیمانکار و یا صاحب کار در پایان برنامه نباشیم. یک قرارداد حتماً نباید رسمی باشد و در محضر امضا شود، حتی می تواند روی یک برگه کوچک و بصورت دست نویس باشد، ولی بایستی موارد زیر در آن قید شود.

  1. تاریخ قرارداد
  2. ثمن قرارداد( ارائه نوع و شکل خدمات و مبلغ قرارداد)
  3. شرایط کار و نحوه پرداخت
  4. امضای طرفین وشاهد قرارداد

پس پیشنهاد ما به همه پیمانکاران برق این است که قبل از شروع هر پروژه‌ای یک قرارداد کتبی بین خودشان و کارفرما امضا کنند. شاید کارفرما انسان شریف و درستکاری باشد، ولی از آنجایی که امکان دارد اجرای یک پروژه یکسال زمان ببرد و  انسان ممکن است فراموش کند که چه قول و قراری با طرف مقابل داشته است، پس چنانچه هر کدام از طرفین فراموش کنند که قبلاً چه توافقی کرده اند کافیست که به قراردادشان مراجعه کرده و به این صورت اختلاف ها و مشکلات از بین خواهد رفت. کسب رضایت مشتری و کارفرما باعث میشود که هم خودمان از کارمان رضایت داشته باشیم و هم دامنه کار خود را توسعه بدهیم در واقع بهترین گزینه ای که میتواند برای یک برقکار بازاریابی کند، همین کارفرمایان رضایتمند هستند که با تعریف و ابراز خرسندی از عملکرد و انصاف شما در محافل مختلف و ارتباطات کاری باعت تبلیغ و معرفی شما میگردند.


تعیین اجرت برقکاری

۱- تعیین لیست قیمت برق کشی بصورت متر مربع زیر بنا :

در ای روش که بیشتر برقکارها و پیمانکاران مختلف ساختمانی به این طریق نیز قرارداد می بندند، بدین شکل است که، کل کار را به صورت مترمربع از زیر بنای ساختمان قیمت گذاری می‌کنند، که این مبلغ بستگی به موارد مختلفی دارد همچون :

  • نوع کار (مسکونی – اداری – تجاری – صنعتی)
  • حجم کار و وسعت کار
  • محل اجرای پروژه و فاصله  از شهر(داخل و یا خارج از شهر بودن و نحوه دسترسی محلی)

بعنوان مثال فرضاً کارفرما یک ساختمان ویلایی ۲۰۰ متری دارد، و از پیمانکار برق خود می خواهد که به عنوان یک برقکار، برای اجرای این پروژه قیمت بدهد. در این حالت چنانچه اجرت تمام شده به ازای اجرای کامل برقکشی این ساختمان مسکونی بابت هر متر مربع ۱۵۰۰۰ هزار تومان قرار داده شود مبلغ کل معادل ۳۰۰۰۰۰ تومان خواهد شد که البته هزینه نصب لوسترها، هزینه نصب گوشی و پنل آیفون، هزینه نصب کولر آبی و آنتن روی پشت بام را باید جدا از این مبلغ حساب میگردد.

۲- تعیین اجرت بصورت کنتراتی :

در این نکته بحثی نیست که اگر کاری بصورت کنتراتی به شخصی یا گروهی سپرده شود، سرعت اجرای آن کار توسط افراد چند برابر خواهد شد و شخص با عشق و علاقه بیشتری مشغول به کار خواهد گردید. این روش بیشتر در مورد کارهای کوچک مانند برقکشی یک مغازه و یا بخشی از یک پروژه جوابگو میباشد . ولی در مورد کارهای بزرگتر که گرفت و گیر بیشتری دارند مناسب نیست و بدلیل تغییرات نقشه ، نبود مصالح و بعضا تعطیلی موقت کارگاه و یا دوباره کاریهای غیر قابل اجتناب در اجرای برق ساختمان اغلب با بروز مشکل مواجه خواهد شد.

۳- تعیین اجرت  بصورت روز مزد :

روش بعدی برای تعیین دستمزد برقکار به این صورت است که مقدار کار کم است و کارها بیشتر بصورت خورده کاری و پراکنده هستند که شما در همان ابتدای کار نمی توانید تخمین بزنید که این پروژه چه مدت زمان نیاز دارد. در این صورت میتوانید بصورت روزمزدی یا ساعتی به برقکار دستمزد پرداخت کنید.

۵- تعیین هزینه سیم کشی ساختمان بصورت آیتمی :

بهترین روش در قیمت گذاری و تعیین اجرت سیم کشی ساختمان ، بصورت آیتمی است که کم کم دارد بین پیمانکاران و کارفرمایان باب میگردد. از این مدل بیشتر برای پروژه های بزرگ مسکونی، یا اداری، یا تجاری و یا هتل ها استفاده می شود. به این صورت که مراحل انجام یک کار را به آیتم های خیلی ریز تقسیم می کنند و پیمانکار برق به ازای انجام هر مقدار یا تعداد از این آیتم ها مزد دریافت می کند که اجرت ها بر اساس لیست قیمت برق کشی میباشد.

در این روش کارفرما دقیقا به اندازه ای که کار انجام شده است به برقکار اجرت میدهد و همچنین در مورد دوباره کاری یا تغییرات کار اجرایی نسبت به نقشه بغیر از مسائل فنی ، بحث و صحبتی باقی نخواهد بود. مقدار ملزومات  برقی وارد شده به انبار برق رسید شده و در انتهای کار و بعد از محاسبه مقادیر باقیمانده از اجناس در انبار ، میزان مصرف از هر آیتم مشخص شده و مبلغ اجرت آن خیلی راحت محاسبه میگردد.



نرخ اتحادیه برق کشی ساختمان ۱۴۰۳ تهران

اجرت برق کشی ساختمان

اجرت برق کشی ساختمان بسته به عوامل مختلفی مانند متراژ ساختمان، نوع کار و مواد مورد استفاده متفاوت است. به طور کلی، اجرت برق کشی ساختمان از چند میلیون تومان تا چند ده میلیون تومان متغیر است.

در اینجا چند عاملی که بر اجرت برق کشی ساختمان تأثیر می گذارند، آورده شده است:

  • متراژ ساختمان: هرچه ساختمان بزرگتر باشد، اجرت برق کشی آن بیشتر خواهد بود.
  • نوع کار: نوع کار برق کشی که باید انجام شود نیز بر اجرت آن تأثیر می گذارد. به عنوان مثال، برق کشی یک ساختمان مسکونی ساده تر از برق کشی یک ساختمان تجاری است.
  • مواد مورد استفاده: مواد مورد استفاده در برق کشی نیز بر اجرت آن تأثیر می گذارد. به عنوان مثال، استفاده از سیم های مسی گران تر از استفاده از سیم های آلومینیومی است.

اگر قصد دارید اجرای تاسیسات الکتریکال ساختمان خود را انجام دهید، بهتر است از چند برقکار مختلف قیمت بگیرید تا بتوانید بهترین قیمت را پیدا کنید. همچنین، بهتر است از برقکاری که دارای مجوز و بیمه هستند استفاده کنید تا از بروز هرگونه مشکل در حین کار جلوگیری کنید.

 

نرخ اتحادیه برق کشی ساختمان ۱۴۰۳ pdf